שיטת 4 השלבים של שמחה אייזנר להפסקת התקפי חרדה
 

השלב הראשון

בשלב זה אתה לומד מהו באמת התקף חרדה ואיך להתמודד עם ההתקפים בצורה האפקטיבית ביותר. בשלב זה יש 3 חלקים:

בחלק הראשון תבין מהו באמת התקף חרדה.

בחלק השני תלמד טכניקות מתקדמות להפסקת התקפי חרדה.

בחלק השלישי תלמד מה לעשות אם לא הצלחת בשום דרך להפסיק את התקפי החרדה.

אני ממליץ לך לעבור על 3 החלקים אחד אחרי השני. בחלקים 2 ו-3 יש טכניקות רבות. לאנשים שונים מתאימים טכניקות שונות. נסה את הטכניקות השונות, ואמץ את אלו שהכי עוזרות לך.

כשתמצא טכניקות אפקטיביות בשבילך, רשום את הכותרת שלהן על דף קטן או על הצג בפלאפון, ואם מגיע התקף, הסתכל על התזכורת ובצע מיד את הטכניקה.

חלק מהטכניקות פשוטות מאד אך עם זאת עוצמתיות מאד. הסיבה שהטכניקות מצד אחד פשוטות אך מצד שני עובדות בצורה טובה היא מהסיבה שבסך הכל צריך לשדר לגוף שאתה לא נתון תחת סכנה אמיתית. ברגע שהגוף מקבל את התשדורת הזאת, הוא מפסיק את ההתקף. לא צריך "טכניקות מורכבות", מספיק לעשות אפילו דבר פשוט שמשדר לגוף שאתה לא תחת סכנה, ו"שהכל בסדר".

החלק הראשון: מהו התקף חרדה

 

החלק השני: טכניקות להפסקת התקפי חרדה

 

החלק השלישי: איך להתמודד עם התקף חרדה אם הוא בעיצומו ולא הצלחת להפסיק אותו בטכניקה מסויימת:

 

טכניקות כלליות נוספות:

 

למדריך המעשי לחץ כאן
(מומלץ לקריאה לאחר קריאת כל העמודים ב"שלב הראשון")

 

.

איך לעצור התקפי חרדה

        מתנה מיוחדת!
   מלא את פרטיך להורדה:

שם פרטי
 
אימייל     
      
בהרשמתך תצורף לניוזלטר שיגיע מעת לעת.
      פרטיך לעולם לא יועברו לאדם אחר.