שיטת 4 השלבים של שמחה אייזנר להפסקת התקפי חרדה
 

מדריך מעשי להתקפי חרדה: הבנה, התמודדות ומניעה

חלק 4: טכניקות נוספות שיוכלו לעזור להפחית את השפעת התקפי החרדה על חייך

עד עכשיו למדת מהם התקפי חרדה, איך לעצור אותם, ומה לעשות אם לא הצלחת לעצור אותם.

בחלק הזה תלמד עוד שיטות אפקטיביות להפחתת עוצמת התקפי החרדה על חייך.

השיטות בעמוד זה אינן נקודתיות ואינן מיועדות לביצוע כשהתקף חרדה מגיע. אלא הן מיועדות לביצוע פעם ביום בין אם מופיע התקף חרדה ובין אם לא.

שיטות אלו משפיעות באופן כללי על מצב הרגיעה של הגוף. אם באופן כללי תהיה רגוע, גם אם יגיע התקף חרדה, הוא יהיה הרבה פחות "גדול" מאשר אם תהיה בסוג של מתח ביומיום.

הטכניקות בעמוד זה הן מתקדמות ביותר. הן יכולות לקחת זמן והן דורשות מוטיבציה והתמדה. אם תעשה אותן רק פעם אחת, לא תרגיש כל כך ביעילות שלהן. אך אם תעשה אותן מדי יום, לאחר מספר ימים כבר תתחיל להרגיש איך שאתה רגוע יותר בהתנהלות היומיומית. ואם יגיע התקף חרדה, מכיוון שתהיה במצב של רוגע, הוא לא יהיה כל כך מפחיד וגדול.

גם כשתרגיש שאתה רגוע ובמצב רוח טוב, המשך לתרגל את הטכניקות. הן יעזרו לך מאד.

הדבר הראשון שאני ממליץ לך לעשות הוא תרגיל הרפיה יומי.

ישנם סוגים שונים של תרגילי הרפיה. הנה סוג אחד בסיסי:

שכב על מיטה בנינוחות. נשום פנימה ושאף החוצה באיטיות 3 פעמים.

דמיין שהמתח בגוף הוא חומר שחור, ושעם הוצאת האויר החומר השחור הזה יוצא מהגוף.

לאחר מכן, עבור על כל איבר בגוף, מהרגליים כלפי מעלה, תוך כדי שאתה אומר לעצמך: "____ נרגע עכשיו".

בכמה מהאיברים, תצטרך להגיד את זה מספר פעמים. או פשוט לחכות עד שתרגיש שהמתח יצא מאותו האיבר. אתה לא צריך "לצוות" על המתח לצאת, אלא "לאפשר" למתח לצאת מעצמו.

במעבר על האיברים אתה "נותן רשות" לגוף לשחרר את המתח, ומאפשר לתחושת הרוגע לחזור ולשכון בגוף.

דוגמא למעבר על האיברים:

  • כפות הרגליים נרגעות עכשיו.
  • הקרסוליים נרגעים עכשיו.
  • הירכיים נרגעים עכשיו.
  • הבטן נרגעת עכשיו.
  • החזה נרגע עכשיו.
  • הגב נרגע עכשיו.
  • השכמות נרגעות עכשיו.
  • הצוואר נרגע עכשיו.
  • הראש נרגע עכשיו.
  • הפנים נרגעות עכשיו.
  • כל הגוף רגוע עכשיו.

אחרי שתעבור על כל האיברים, המשך לשכב, ודמיין את המתח שעוד נשאר בגוף יוצא עם כל נשימה ונשימה כלפי חוץ, עד שלא נשאר שום מתח בגוף.

כשתרגיש שסיימת, פתח את העיניים באיטיות, התמתח וחזור ליום שלך.


טכניקה נוספת שיכולה לעזור לך להגיע למצב רוח טוב באופן כללי הוא שיטת 5 דקות האנרגיה של דונה עדן (Donna Eden 5 Minute Energy Routine).

חפש בגוגל את הביטויים ברשימה שלמטה, וראה את הסרטון של כל אחד מהם. עשה את כל התרגילים פעם ביום. אחרי מספר ימים שתעשה את זה, אתה תרגיש זרימת חיים גבוהה יותר, דבר שיעזור לך להיות מעל התקפי החרדה.

בימים הראשונים, עד שתלמד את הטכניקה, ייתכן ויקח לך אפילו חצי שעה לעשות את כל התרגילים. אך אחרי שתלמד להכיר אותם, תוכל לעשות את כולם בפחות מרבע שעה.

בהצלחה!

Energy Healing One - 04 - Five Minute Energy Routine
Energy Healing One - 05 - The Three Thumps part1
Energy Healing One - 05 - The Three Thumps part2
Energy Healing One - 06 - The Cross Crawl
Energy Healing One - 07 - The Wayne Cook Posture part1
Energy Healing One - 07 - The Wayne Cook Posture part2
Energy Healing One - 08 - The Crown Pull
Energy Healing One - 09 - The Zip-Up
Energy Healing One - 10 - Lymphatic Flush – YouTube
Energy Healing One - 11 - Lymphatic Reflexes
Energy Healing One - 12 - Neuro Vascular


דבר נוסף שיוכל לעזור לך להרגיש טוב באופן כללי הוא לקנות את הספר "דרך האמן" מאת ג'וליה קמרון (הספר נמכר בכל חנות ספרים טובה) ולעשות את ההנחיות שבספר.

ספר זה הוא אחד מהספרים המתקדמים בעולם לפיתוח אישי ולהבנה של מהם הדברים המונעים ממך לחיות בחופשיות.

בהצלחה!


עד כאן המדריך המעשי להתקפי חרדה: הבנה, התמודדות ומניעה. למדת אודות התקפי חרדה, איך לעצור אותם ומה לעשות אם לא הצלחת לעצור אותם. כמו כן, למדת בחלק הרביעי מספר שיטות להגעה למצב רוגע כללי.

אני מקוה שהשלב הראשון והמדריך המעשי תרמו לך רבות.

אם אתה רוצה לשתף אותי באופן שבו השלב הראשון והמדריך המעשי עזרו לך, אתה יכול לכתוב כאן (אתה יכול לכתוב באנונימיות):



  • Should be Empty:

עכשיו אתה יודע מהו התקף חרדה, איך להתמודד איתו ודרכים להגיע לרוגע כללי.

בזה סיימת את השלב הראשון מתוך ארבעת השלבים בשיטת שמחה אייזנר להפסקת התקפי חרדה.

אם אתה רוצה ללמוד אודות השיטה המלאה, לחץ כאן.

אני מאחל לך בריאות ורוגע,

שמחה

 

.

איך לעצור התקפי חרדה

        מתנה מיוחדת!
   מלא את פרטיך להורדה:

שם פרטי
 
אימייל     
      
בהרשמתך תצורף לניוזלטר שיגיע מעת לעת.
      פרטיך לעולם לא יועברו לאדם אחר.