שיטת 4 השלבים של שמחה אייזנר להפסקת התקפי חרדה
 

שיטת נ.א.מ.ד.

בזמן התקף חרדה, מערכת העצבים הסימפטטית, המערכת האחראית על הפעלת תחושות הפאניקה, עובדת. מה שאתה רוצה לעשות, זה לגרום למערכת הפאראסימפטטית, המערכת האחראית על החזרת הגוף למצב של רוגע, להכנס לפעולה ולהרגיע את הגוף.

כדי לעשות את זה, צריך לשדר למערכת הפאראסימפטטית ש"הכל בסדר" ושאין סכנה. דרך טובה מאד לעשות את זה זה באמצעות נשיפות איטיות מאד (ראשי תיבות נ.א.מ.ד).

כווץ את שפתיך, עד שיש רק מרווח קטן מאד ביניהן, והוצא את האויר לאט לאט, כמו שאתה נושף לתוך בלון, אך באיטיות רבה מאד (10 - 15 שניות לנשיפה). ספור לעצמך בלב את השניות כדי לוודא שאתה באמת מוציא את האויר לאט לאט.

נשוף בצורה איטית זו 5-4 פעמים (סך הכל דקה - שתיים).

טכניקה זו היא מהמתקדמות בעולם להפסקת התקפי חרדה.

בהצלחה!

 השיטה הבאה: טכניקת "די"

חזרה לשלב הראשון

 

.

איך לעצור התקפי חרדה

        מתנה מיוחדת!
   מלא את פרטיך להורדה:

שם פרטי
 
אימייל     
      
בהרשמתך תצורף לניוזלטר שיגיע מעת לעת.
      פרטיך לעולם לא יועברו לאדם אחר.