שיטת 4 השלבים של שמחה אייזנר להפסקת התקפי חרדה
 

טכניקת "די"

כשהתקף חרדה מופיע, הראש שלך יכול להתחיל להפעיל "לופים" חוזרים של מחשבות כגון: "מה עובר עלי", "האם אני עומד למות", "מה קורה לי" ועוד ועוד. המחשבות האלו יכולות עוד יותר להעצים את תחושת הפאניקה שממילא קיימת.

דרך טובה מאד להפסיק את זה זה פשוט לצעוק (בקול או בראש) "די!!!!!" תוך כדי שאתה מזיז את הראש שלך לצד (שכביכול אתה "מעיף" את המחשבות האלו מהראש שלך).

נסה את הטכניקה הזאת בתחילת התקף חרדה. היא אפקטיבית ביותר.

בהצלחה!

השיטה הבאה: טכניקת "דירוג"

חזרה לשלב הראשון

 

.

איך לעצור התקפי חרדה

        מתנה מיוחדת!
   מלא את פרטיך להורדה:

שם פרטי
 
אימייל     
      
בהרשמתך תצורף לניוזלטר שיגיע מעת לעת.
      פרטיך לעולם לא יועברו לאדם אחר.