שיטת 4 השלבים של שמחה אייזנר להפסקת התקפי חרדה
 

ממצב הישרדות למצב נתינה

התקפי חרדה אינם רק גורמים לתחושות לא נעימות בפרקים שונים של היום. ההשפעה שלהם רחבה הרבה יותר מכך.

התקפי חרדה עלולים להשפיע על כל המהות שלך.

המהות האמיתית שלך היא נתינה. נולדת כדי לתת, כדי להשפיע, כדי להעניק לעולם משהו שרק אתה יכול להעניק.

התקפי החרדה שהתחילו להופיע בשלב מסויים בחייך התחילו עם הזמן לגרום לך לפחדים תמידיים שונים. התחלת לפחד באופן תמידי מהתקף נוסף שיגיע, התחלת לפחד להיות במקומות בהם התקף חרדה הופיע, התחלת לפחד מסימפטומים גופניים שונים ועוד פחדים רבים.

מלבד הפחדים השונים, ההתקפים גם גורמים לך להמנע מדברים רבים. במקום להתקדם, להתפתח ולגדול, אתה מעדיף "להשאר במקום". במקום לשאוף להתפתח, אתה מעדיף להשאר איפה שאתה עכשיו.

במילים אחרות, בעיית התקפי החרדה שינתה את המהות הפנימית שלך לחלוטין.

במקום לקום בבוקר ולחשוב איך אתה מתקדם, מתפתח ונותן, אתה קם בבוקר עם פחד, מועקה ותחושת כבדות. אתה חושש מהיום החדש ואתה מתכנן איך להצליח להמנע ככל הניתן מדברים שונים.

חבל על כל יום שעובר כך!

כמה אפשר להשאר במצב הזה?!

אלברט איינשטיין אמר שההגדרה של אי-שפיות זה לעשות את אותה הפעולה שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות.

כלומר: כל עוד שאתה מנסה את אותם הטכניקות לעצור את התקפי החרדה וטכניקות אלו אינן עוזרות לך, אתה בעצם מנסה לעשות את אותו הדבר ולצפות לתוצאה שונה.

אם הטכניקות אותן ניסית עד עכשיו לעצור את ההתקפים לא הצליחו לעזור לך, אולי הגיע הזמן לנסות גישה אחרת?

התקפי חרדה מופעלים על ידי מערכת ההישרדות שלך מכיוון שהתת-מודע משדר לה שאתה נתון תחת סכנה. כל עוד שלא תשחרר את המידע הזה מהתת-מודע, הסיכויים שהתקפי החרדה ייפסקו הם נמוכים ביותר.

כל עוד שאינך פועל בדרך הנכונה להפסקת ההתקפים, אתה בצורה עקיפה משמר את מצב ההישרדות והמניעה בו אתה נמצא עכשיו.

לסיכום, התקפי חרדה אינם רק הופעת תחושות רעות במהלך היום, אלא באופן בלתי-ישיר גורמים לך להיות ב"מצב הישרדות" במקום ב"מצב השפעה".

כל עוד שאינך מפסיק את ההתקפים, אתה בצורה עקיפה משמר את "מצב ההישרדות".

 

.

איך לעצור התקפי חרדה

        מתנה מיוחדת!
   מלא את פרטיך להורדה:

שם פרטי
 
אימייל     
      
בהרשמתך תצורף לניוזלטר שיגיע מעת לעת.
      פרטיך לעולם לא יועברו לאדם אחר.