שיטת 4 השלבים של שמחה אייזנר להפסקת התקפי חרדה
 

מהו התקף חרדה

התקף חרדה הוא התפרצות פאניקה מהממת הנמשכת בין מספר דקות ועד כ-10 דקות (לפעמים יותר). ההתקף מלווה לרוב ברעידות, צמרמורות, תחושה שאתה עומד למות / להשתגע / להתעלף / להחנק / לאבד שליטה / לאבד את היכולת לתפקד.

התקף חרדה קורה בפתאומיות, לפעמים בלי שום טריגר. ההתקף יכול להופיע בכל שלב במהלך היום. הפתאומיות של ההתקף יכולה להוביל לפחד תמידי שמא התקף חרדה יגיע בכל רגע נתון.

אחרי שהתקף חרדה מופיע במקום מסויים, אתה יכול לפתח פחד לחזור לאותו המקום, מהפחד שהתקף חרדה יופיע שם שוב. אחרי שדבר זה קורה מספר פעמים, אתה עלול להתחיל לפחד לצאת מהבית מהפחד שהתקף חרדה יופיע בחוץ במקומות שונים.

התקף חרדה יכול להיות חוויה כל כך קשה, שלאחריה ייתכן וכבר לא תהיה בטוח כל כך שאתה נורמלי בכל מאת האחוזים. אתה יכול להרגיש "ניתוק" קטן מעצמך המקורי. ייתכן וכבר לא תהיה בטוח במאת האחוזים "שהכל בסדר".

הפחד המתמיד מהתקף חרדה נוסף יכול להוביל אותך להתכנסות פנימית. במקום להרגיש "הרחבה" (אהבה לאנשים מסביבך, דאגה לאחר, תחושת אופטימיות, תחושת אנרגיה), אתה מרגיש "התכנסות" (דאגה תמידית, פחד תמידי, מחשבות שחוזרות על עצמן שוב ושוב).

התקף החרדה יכול להותיר אותך בתחושת חוסר שליטה. אתה יכול להרגיש שכל רגע התקף חרדה קשה יכול להופיע. אתה יכול שלא להרגיש שאתה שולט על הגוף שלך, על הרגש שלך ועל התחושות הכי פנימיות שלך.

התקף חרדה יכול לגרום לך לחשוב שמשהו בך "לא בסדר". שיש לך "בעיה מסויימת בראש". במקום להרגיש "בריא", אתה מרגיש שיש לך בעיה. 

 

.

איך לעצור התקפי חרדה

        מתנה מיוחדת!
   מלא את פרטיך להורדה:

שם פרטי
 
אימייל     
      
בהרשמתך תצורף לניוזלטר שיגיע מעת לעת.
      פרטיך לעולם לא יועברו לאדם אחר.